lifewithmee

Alla inlägg under mars 2012

Av Millie Åkerlind - 30 mars 2012 10:54

Förlåt att jag inte har bloggat på typ en två veckor men jag bröt armen i tisdags så jag kommer inte blogga så mycket :(

Av Millie Åkerlind - 25 mars 2012 21:08

Vem Komm Till ``Andra chansen´´ och vem försvan 

Rösta På den du tycker är bäst ...
Team Tjejer     83.3 %
Team Killar     16.7 %
 

Totalt har 12 personer röstat.
Omröstningen startade 2012-03-21 21:15

Så Team Tjejer gick till andra chansen ``klapp klapp klapp´´

dom nästa som tävlar mot varandra är 

Team Vampyrer       mot

Team Robert Pattison 

Vem vinner av dom två dårå ? 

Rösta Rösta

Av Millie Åkerlind - 25 mars 2012 17:35

Du betyder/betydde så mycket för mig, men sen när du kalade mig bitch och försökte anmäla mitt inlägg så viste jag inet längre. Jag älskade/älskar dig Bästis, men efter att du gjort mig så ledsen så vet jag inte om du är min bästis längre. Jag förstår att du bara saknade mig men bara för det behöver du inte kalla mig bitch, jag tänkte vara den du en ville att jag skulle vara men nu säger du allt det här till mig så vill jag inte det längre, jag vill inte att du berättar allt som vi har bråkat om till alla ändå om dom kan hålla hemligeter. :'(

.

Av Millie Åkerlind - 22 mars 2012 22:46

GOD NATT <3 <3

Av Millie Åkerlind - 22 mars 2012 22:24

Sorry att jag inte kunnat blogga idag p.g.a att jag har varit med bästaste Xandra .... <3<3

 

Av Millie Åkerlind - 21 mars 2012 21:00

Ska ha en tävling om vilket team ni gillar mäst 

Så här går det till

Det är 8 stycken team och 

det är 2 som tävlar mot varandra varje vecka 

och så håller det på så tills det blir 1 kvar.

Den som Vinner kommer till  typ andra chansen och den andra åker ut 

Teamen som tävlar mot varandra är .....

Team Vamyrer

Team Justin bieber

Team Vargar

Team Robert pattison

Team Katter

Team Killar

Team Hundar 

Team Tjejer ...

Dom första som tävlar mot varandra är Team tjejer mot Team killar. Aså det går ut på vilken kön som är bäst tjejer elr killar ? ni kan rösta i meny-avdelningen på omröstningar... 

Av Millie Åkerlind - 21 mars 2012 14:11

   Mitt Vardagsrum   Min hall    

  Mitt kök 

   

Jaaag... 

Av Millie Åkerlind - 20 mars 2012 21:50

Såg Vapire Diaries nyss fast det var i fredags men jag missa det så jag såg det nu i repris och då kysstes damon and elena

 

Här har ni ett litet klipp, Lock Lock Lock/ Titta Titta Titta Spola Till 1:25 Såå söta..

/Millie

LifeWithMee

Presentation


Jag är en 12årig tjej som bor i flen xd
Jag kommer att skriva om mode,mej,djur,kompisar
,skolan o lite annat.
Hoppas att ni kommer följa min blogg ..
Hejsvejs o ha en bra lästund ! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards